Hoće li najuspešniji nakon krize biti oni koji nastave sа promocijom?
Tema meetup-a 9. aprila od 16h koji Naučno-tehnološki park Beograd organizuje na ZOOM platformi su upravo marketing aktivnosti usled Corona krize – kako komunicirati, treba li povući kampanje i kako se prilagoditi promeni ponašanja “idealnog korisnika”.
Sjajni sagovornici i sigurno zanimljiva diskusija.
Prijave da se pridružite na linku https://bit.ly/2XfA7Sd
Marketing aktivnosti u krizi – “nice to have” ili “must have” – Kampanje i kreativa u fokusu ZOOM meetup-a 9. aprila u organizaciji NTP Beograd
Kako je kriza usled Corona virusa uticala na marketing aktivnosti, tema je meetup- a koji Naučno-tehnološki park Beograd organizuje 9. aprila od 16h na ZOOM- platformi.
Treba li zaustaviti sve kampanje, odmoriti kreativu i staviti promotivne aktivnosti na stand by, kako i koliko da komuniciramo i kako se prilagoditi novim okolnostima i promeni navika korisnika?
O tome će govoriti kreativci i digital marketing eksperti – Ivan Bildi, osnivač agencije za digitalni marketing Likes&Cookies i Goran Jankulovski i Miloš Skokić iz agencije Žiška.
Istorija nas uči da brendovi mogu prosperirati i u teškim vremenima, ali kako iskoristiti momentum na način da nas ne vide kao oportuniste i doneti dodatnu vrednost klijentima u trenutku kada im možda i nismo najpotrebniji, nije lak zadatak. Hoće li najuspešniji nakon krize biti oni koji nastave sa promocijom?