Rad u grupi može izazvati veliku glavobolju, pogotovo ako članovi nisu raspoloženi za saradnju ili nema team lider-a koji će sve preuzeti na sebe i rasporediti poslove. Uglavnom zbog obima posla, današnje kompanije nude svojim zaposlenima različite alate u vidu softvera radi organizovanja poslova i lakše komunikacije među kolegama. Takođe, problemi u organizaciji vremena su nešto sa čime se mladi sve više suočavaju i što umnogome utiče na njihov nivo stresa i motivaciju.
U ovom članku ćemo vam predstaviti pet softvera za upravljanje projektima koji nude neograničeno besplatno korišćenje osnovnih funkcija, a kojim ćete moći da vodite računa o zadatim projektima, rokovima, rasporedima itd. S obzirom na to da su svi namenjeni upravljanju projektima, iznećemo najvažnije karakteristike svakog od njih, radi vašeg efikasnijeg odabira. 🙂
1. Wrike
- Pregledna tabla
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje u realnom vremenu
- Zadaci podeljeni u karticama
- Osnovne integracije (Google Drive, Dropbox, Box, MSFT Office 365 i OneDrive)
- Dostupne aplikacije za Android i iOS uređaje
- Cloud storage (Google Drive, Dropbox, Box, OneDrive)
- Do pet osoba u timu
- Dostupna memorija 2GB
2. ClickUp
- Pregledna tabla
- Upravljanje zadacima
- Upravljanje u realnom vremenu
- Zadaci podeljeni u karticama
- Osnovne integracije (Zapier, Integromat)
- Dostupne aplikacije za Android i iOS
- Neograničen broj zadataka
- Neograničen broj osoba u timu
- Dostupna memorija 100MB
3. Asana
- Pregledna tabla
- Upravljanje zadacima
- Kalendar
- Praćenje rokova
- Osnove integracije (Tableau, Slack, Microsoft Office 365, Gmail, Power BI, Jira Cloud, Adobe Creative Cloud, Dropbox, GoogleDrive, Box)
- Dostupne aplikacije za Android i iOS
- Do 15 osoba u timu
- Neograničena memorija (maksimalna veličina po datoteci 100MB)
4. Trello
- Pregledna tabla
- Upravljanje zadacima
- Neograničen broj kartica
- Osnovne integracije (Adobe XD, Jira Cloud, Calendar, Slack, Dropbox, Google Drive)
- Dostupne aplikacije za Android i iOS
- Neograničen broj osoba u timu
- Neograničena memorija (maksimalna veličina po datoteci 10MB)
5. Slack
- Pregledna tabla
- Upravljanje zadacima
- Neograničen broj kartica
- Osnovne integracije (Google Calendar, Google Drive, Micosoft OneDrive, Outlook Calendar, Slack for Gmail, Slack for Outlook)
- Dostupno ćaskanje u grupi (može se pretražiti poslednjih 10 000 poruka)
- 1:1 glasovni i video pozivi između učesnika
- Neograničen broj osoba u timu
- Memorija 5GB
Da li vi koristite neki od pomenutih softvera i kakva su vaša iskustva?
Ukoliko ste koristili softver koji se ne nalazi na ovoj listi, a smatrate da bi trebalo, napišite u komentaru ⬇️