Besplatni softveri za upravljanje projektima


Rad u grupi može izazvati veliku glavobolju, pogotovo ako članovi nisu raspoloženi za saradnju ili nema team lider-a koji će sve preuzeti na sebe i rasporediti poslove. Uglavnom zbog obima posla, današnje kompanije nude svojim zaposlenima različite alate u vidu softvera radi organizovanja poslova i lakše komunikacije među kolegama. Takođe, problemi u organizaciji vremena su nešto sa čime se mladi sve više suočavaju i što umnogome utiče na njihov nivo stresa i motivaciju.

U ovom članku ćemo vam predstaviti pet softvera za upravljanje projektima koji nude neograničeno besplatno korišćenje osnovnih funkcija, a kojim ćete moći da vodite računa o zadatim projektima, rokovima, rasporedima itd. S obzirom na to da su svi namenjeni upravljanju projektima, iznećemo najvažnije karakteristike svakog od njih, radi vašeg efikasnijeg odabira. 🙂

1. Wrike

  • Pregledna tabla
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje u realnom vremenu
  • Zadaci podeljeni u karticama
  • Osnovne integracije (Google Drive, Dropbox, Box, MSFT Office 365 i OneDrive)
  • Dostupne aplikacije za Android i iOS uređaje
  • Cloud storage (Google Drive, Dropbox, Box, OneDrive)
  • Do pet osoba u timu
  • Dostupna memorija 2GB
Saznajte više na https://www.wrike.com/

2. ClickUp

  • Pregledna tabla
  • Upravljanje zadacima
  • Upravljanje u realnom vremenu
  • Zadaci podeljeni u karticama
  • Osnovne integracije (Zapier, Integromat)
  • Dostupne aplikacije za Android i iOS
  • Neograničen broj zadataka
  • Neograničen broj osoba u timu
  • Dostupna memorija 100MB
Saznajte više na https://clickup.com/

3. Asana

  • Pregledna tabla
  • Upravljanje zadacima
  • Kalendar
  • Praćenje rokova
  • Osnove integracije (Tableau, Slack, Microsoft Office 365, Gmail, Power BI, Jira Cloud, Adobe Creative Cloud, Dropbox, GoogleDrive, Box)
  • Dostupne aplikacije za Android i iOS
  • Do 15 osoba u timu
  • Neograničena memorija (maksimalna veličina po datoteci 100MB)
Saznajte više na https://asana.com/

4. Trello

  • Pregledna tabla
  • Upravljanje zadacima
  • Neograničen broj kartica
  • Osnovne integracije (Adobe XD, Jira Cloud, Calendar, Slack, Dropbox, Google Drive)
  • Dostupne aplikacije za Android i iOS
  • Neograničen broj osoba u timu
  • Neograničena memorija (maksimalna veličina po datoteci 10MB)
Saznajte više na https://trello.com/

5. Slack

  • Pregledna tabla
  • Upravljanje zadacima
  • Neograničen broj kartica
  • Osnovne integracije (Google Calendar, Google Drive, Micosoft OneDrive, Outlook Calendar, Slack for Gmail, Slack for Outlook)
  • Dostupno ćaskanje u grupi (može se pretražiti poslednjih 10 000 poruka)
  • 1:1 glasovni i video pozivi između učesnika
  • Neograničen broj osoba u timu
  • Memorija 5GB
Saznajte više na https://slack.com/

Da li vi koristite neki od pomenutih softvera i kakva su vaša iskustva?
Ukoliko ste koristili softver koji se ne nalazi na ovoj listi, a smatrate da bi trebalo, napišite u komentaru ⬇️

Koliko te je post inspirisao

Leave a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *